NoWaLs

New Opinion of Web And Life Style
Текущее время: 16 дек 2017, 08:18

Часовой пояс: UTC + 3 часа

Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Detroit Lions Jerseys- Nike Reveals New Uniforms For 2012 (P
СообщениеДобавлено: 12 авг 2017, 12:39 

Wereld Basketbal Festival: Bobbito Garcia Interview
World Basketball Festival: Bobbito Garcia Interviewwords_Jordan Hagedornphoto_Kevin Couliau Het Nike World Basketball Festival vond een paar weken geleden plaats in New York City. Basketballers en fans verzamelden zich, omdat Nike, Jordan and Converse geweldige evenementen ondervonden, waaronder Team USA Scrimmages, spellen bij Rucker Park en een Jay-Z concert. Toen ik in NYC was, was nike air max 2017 heren goedkoop ik in de wereldbekende DJ , Basketbal liefhebber en auteur Bobbito Garcia, ook bekend als Kool Bob Love. Aangezien de WBF zo hectisch was, kwamen we de volgende week op om zijn ervaring te bespreken. Kijk hieronder naar wat hij moest zeggen. NBA-spelers Carlos Arroyo en J.J. Barea van Puerto Rico met Bobbito op de microfoon op de WBFJH: Praat over Nike's World Basketball Festival. Bobbito: World Basketball Festival was ongeëvenaard in de New York City Basketball geschiedenis doordat je nationale teams uit vijf landen speelde, maar niet alle vijf teams speelden Buitenshuis, maar de meeste van hen deden. Puerto Rico, Brazilië, de China 19 en onder het nationale team en het nationale team van Frankrijk speelden allemaal buiten. En niet alleen overal in het buitenland, maar vooral in het Rucker park, de meest heilige plek voor basketbal ter wereld in de wereld, dus het was een fijne combinatie. De gemeenschap werd behandeld op een aantal fenomenale spellen, waaronder Battle of the Boroughs, Bronx vs. Brooklyn, Queens vs Harlem en dan hebben ze het gemengd met een aantal andere spellen. Ik heb de kans gekregen om het Puerto Rico vs Brazil-spel aan te kondigen, dat was een pure vreugde gezien het feit dat ik Puerto Ricaans ben. We hebben gewonnen met 30 punten, en elke keer als ik op de mic bij Rucker zit is het heel speciaal. Ik heb sinds 2006 het Elite 24 High School All-American spel gedaan. Het verhuist naar Venice Beach dit jaar, maar om in de zomer van 2010 een gelegenheid te maken om in Rucker aan te kondigen, was het zeer gekoesterd. Praat over je Puerto Ricaanse wortels En je basketbal heritage.I've been bal spelen sinds ik zeven was. Dat is 1973, en ik had de kans om in 1987 een pro op mijn eiland in mijn vaderland te spelen voor een seizoen, en sindsdien was dat echt het nike air max 2017 heren goedkoop moment van duidelijkheid voor mij. Ik werd gewerkt en beschouwd om daar te spelen van een pick-up spel in het park, dus daarom ben ik zo toegewijd aan de speeltuin. Het is me eigenlijk het grootste moment in mijn carrière, en het geeft me altijd de definitie van wie ik ben als een balspeler. Op dit moment ben ik aan het samenwerken op een documentaire met Kevin Couliau. Je kent hem misschien uit de korte film 'Heart and Soul of New York City'? Het was een basketbal homage clip.Right nu werken we samen aan een documentaire genaamd Doin ? In het park: Pick-up Basketball, NYC. ? Net in de maand juli bezochten we 82 rechtbanken en slechts drie gemeenten (Bronx, Brooklyn en Manhattan). Tegen het einde van de zomer hebben we 100 parken in Queens en Staten Island getroffen. Dit is mijn leven. Ik ben al voor dit paar jaar al de voormalige hoofdredacteur van Bounce magazine, de enige publicatie ter wereld die strikt toegewijd is aan de speeltuin. Dit is wat ik doe; Dit is hoe ik leef. Wat is je favoriete Nike sneaker van alle tijden? Ik schreef in 2003 een boek, genaamd 'Waar; New York City; s Sneaker Culture: 1960-1987? Ik hou niet van het beantwoorden van de vraag van wat mijn favoriete sneaker altijd is, maar ik heb wel een top 10 in de achterkant van het boek opgenomen. Dus voor degenen die echt geïnteresseerd zijn, kan ik mijn boek ophalen. Het wordt in 2010 opnieuw uitgegeven op hardcover. Wat zijn je favoriete sneakers van nu? Ik ben zeker aan het graven van de Nike Hyperfuse. Ik heb een paar van die met Durant's naam op de tong in marineblauw en rode, VS kleuren. Ik droeg die bij het World Basketball Festival toen ik het Puerto Rico spel aankondigde. Ik voel de Hyperdunk van 2010, in de hoop dat ik binnenkort een paar van deze krijgen. Ik hou nike air max 2017 heren goedkoop van de LeBron VII. Ik had een paar paar van die en droeg die op de grond. Dat zijn de sneakers die ik het meest heb gespeeld. Momenteel werkt Bobbito aan een onafhankelijke documentaire met Kevin Couliau, genaamd Doin ? Het in het park: Pick-up Basketball, NYC? Waar ze de geschiedenis, cultuur, wereldwijd verkennen Invloed en huidige toestand van de buitenlucht zomer basketbal scene van New York. Het zou een interessante blik moeten zijn op de unieke wereld die New York hoops is. Om Bobbito te volgen, kijk eens op zijn Facebook-pagina.

Часовой пояс: UTC + 3 часа